03.06.2009

Wallstickers

I leiligheten vår er det utrolig harde betongvegger og nesten umulig å henge opp noe på veggene. Har sett flere og flere som bruker wallstickers.
Har gått til innkjøp av verdenskartet nedenfor. Mange andre fine og dekorative wallstickers på www.designdelicatessen.dk


Andre sider som har wallstickers er blant annet
www.trendystickers.dk,
www.fermlivingshop.us, www.happylines.no, www.thewallcompany.dk og www.trustogtrust.dk

En: The supernaturally hard walls in our appartment makes it almost impossible to decorate. Until the consept of wallstickers appeared.

4 kommentarer:

  1. Søstrene Grene og Panduro har også noen wallstickers. Jeg kjøpte min på søstre grene, og det var halv pris i forhold til panduro!

    SvarSlett
  2. Søstrene Grene har utrolig mye fint, og super billig. Visste ikke at de hadde wallstickers også! Det skal jeg sjekke ut :)

    SvarSlett
  3. Nice blog....

    Wonderful pictures...

    You're great....

    SvarSlett
  4. De har mange fine! Min kostet 20 kroner, og den gjør virkelig veggen min. Selv om jeg så ganske dum ut der jeg bar den gjennom hele København:)

    SvarSlett