07.05.2010

Kjoledilemma - hjelp!

God fredag!
Jeg og Mannen skal i bryllup i morgen og det gleder jeg meg veldig til. Men så fikk jeg kjolepanikk i går og ingenting i skapet syntes bra nok.

Kan komme av at det er en litt synlig kul på forsiden av magen som ikke akkurat kommer overens med eksisterende garderobe...

Planen var denne blå kjolen fra HMs Garden Collection med svart belte i livet, men så kom altså panikken. Hadde liksom ikke noe å ha til. Alt ble feil.


Så da endte jeg opp på HM nok en gang og en ny kjole fikk bli med hjem. Tenkte at det var lettere å finne svart tilbehør til denne og at det ble mer helhetlig.
Sko, cardigan, veske og eventuelt en hårbøyle i svart. Kanskje ørepynt og armbånd i gull eller svart istedet for hårbøyle. Hmmm...

Hva syns dere?
Jeg trenger eksperthjelp!






En: Pregnant and really not sure what to wear! The wedding party is tomorrow...!

1 kommentar:

  1. Garden- collection kjolen med det svarte tilbehøret du hadde tenkt til den hvite?! Eller den hvite med hårbøyle, øredobber, armebånd og belte (ikke kjede :P)

    :) Du blir så fin så :) Ha det hyggelig!

    SvarSlett