26.08.2011

Ønskeliste

Vi holder i disse dager på å oppgradere kjøkkenet. Bytte ut frontene, veldig greit med IKEA-kjøkken, nye hvitevarer og litt flytting av skap for å få mer benkeplass. I den forbindelse så er det noen ting jeg har lyst på. De er dessverre, med tanke på prisen, ikke fra IKEA.


Flowerpot fra Verner Panton er godt representert i interiørblader og på ulike blogger, men jeg liker den veldig godt. Leken, enkel og kul. Finnes i mange ulike farger. Har ikke gjort meg opp noen mening om hvilken jeg helst kunne tenke meg, men drømmer om å ha en over den nye frokostbenken. Sammen med tivolistolen fra Montana. Usikker på favorittfarge her også, men de må kunne passe sammen. Heller litt mot blått og grønt, oransje muligens...


Når jeg først søkte rundt på Montana, så er det nesten umulig å ikke få lyst til å bygge sin egen Montanahylle. Enten en med spreke farger eller en superstilig i hvitt og tre.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar