05.11.2009

Snow Awakening!

Det begynte litt i går, men i dag tidlig lå det snø på verandaen - ikke mye, men nok til at man kan si at den første snøen har kommet. Jeg er foreløpig ikke helt sikker på om jeg liker det eller ikke. Gleder meg veldig til jul og alt koselig som hører med, men at bare en litt over en måned til; Det var jeg ikke helt forberedt på.

Men aldri så galt at det ikke er godt for noe! Nå kan jeg begynne å tenke på advent-, før-jul- og juledekorasjoner. En Amaryllis har allerede kommet i hus, men den er nok avblomstret før desember setter inn.

Fant mange gode dekorasjonstips hos DigsDigs. Tror ikke jeg klarer å bestemme meg for en stil helt enda, skal se meg rundt etter flere muligheter. Selv om jeg godt kan leve med hvitt, lyst og vakkert!




En: I just realized that it´s just a little over a month to Christmas... Time to start planning the decorations.

1 kommentar:

  1. Så koselig med stemningsfulle julebilder. Gleder meg til det blir desember og at forberedelsene kan begynne for fullt. Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett