07.11.2009

Wanted!

På ferie i Marbella i sommer tok jeg bilde av en pute i et butikkvindu. Hadde glemt hele puta fram til jeg i dag så gjennom bilder på Macen. Jeg syntes puta var så kul, og det syns jeg enda! Problemet er at jeg ikke husker hva butikken, som selvfølgelig var stengt, het.
Hvis noen skulle ha anelse om hvor den kommer fra eller andre ledetråder, tas de i mot med takk!




En: A really cool pillow photographed in a closed shop Marbella this summer. Anyone who knows where to get it?

2 kommentarer:

  1. På Etsy har de en del som ligner, men ikke helt den du spør etter da... http://www.etsy.com/search_results.php?search_type=handmade&search_query=Chandelier+pillow&order=date_desc&ship_to=&page=1

    SvarSlett
  2. Hei Lise! Ikke akkurat den samme, men mange andre fine :) Tusen takk for tips!

    Ha en fin uke!
    Inger

    SvarSlett