01.10.2009

Nei, takk til uadressert reklame!

Har kjøpt ny postkasse, men det er ikke den dette innlegget skal handle om. Har tenkt lenge på at jeg skal sette opp en "Nei, takk til uadressert reklame!" for det kommer så utrolig mye, men har ikke kommet så langt. Da jeg gikk gjennom den vanlige bunken med brosjyrer fra Apotek1, Joker og Jysk, dukket det plutselig opp noe jeg godt kan leve med i postkassen; Reklame fra Home&Cottage!

Var innom da de åpnet i Bogstadveien tidligere i år, men for husfredens skyld ble det ikke kjøpt inn noe. Siden vi har flyttet på landet har jeg ikke gått forbi på lenge og dermed helt glemt hvor godt jeg likte butikken - helt til reklamen dumpet ned i postkassen.

Lurte på om det var mulig å lage en lapp der det står "Nei, takk til uadressert reklame (bortsett fra reklame fra interiørbutikker)!"







En: Inspiration from Home&Cottage!

7 kommentarer:

  1. Hei Inger! For en herlig blogg du har. Her var det mye lekkert å titte på=)Putene er fra et merke som heter "Lama", vet at blant Paulsson og Annen Etage fører dem. De var ikke så dyre heller, ca. 430 for et putetrekk.

    Gleder meg til å følge med på deg videre!

    SvarSlett
  2. Hei! Velkommen her inne på NIB! Flott blogg du har - likte godt tipset fra innlegget om blomster og flasker... klem fra Gro

    SvarSlett
  3. Hehe, vi har ikke satt på lapp på postkassen, nettopp fordi det kommer slike koselige reklamer av og til, iblandt alt det vi utmerket godt kunne klart oss uten.

    Koselig blogg du har :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. hehe...det syns eg burde gå an altså! Då skulle eg og gjort det. Irriterar meg grønn over all posten som kjem, men kvar gong det kjem noko fra interiørbutikkar syns eg det er greit, og ventar derfor litt til med å henge opp "nei takk til uadressert reklame"

    Fin blogg:)

    God helg

    Klem fra Therese Dorthea

    SvarSlett
  5. Vi har satt nei-takk lapp på postkassen vår og det er jeg kjempeglad for! Det meste av reklamen går for de fleste i søppla likevel, og miljøbelasningen er ENORM. Hvis man vil følge med på interiør reklame kan man jo bruke nettet. Og så er det kanskje bedre å ikke få fristelsen til å kjøpe nye ting hele tiden rett under nesa :) Jeg anbefaler denne nei-takk lappen på det sterkese, det er faktisk så deilig å sleppe all den elendige reklamen.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Oi, jeg digget navnet på bloggen din!! Den klang bra! Så kuult.

    Håper du kommer til å like å blogge med oss her på Nib!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett