02.02.2010

IKEA remade

Kjøpte i høst et trebord på loppemarked, det hadde jeg skumle planer om å pusse og male grått. Men jeg ble nedstemt og det har stått i stua siden. Nå begynner det å bli skranglete og vingle litt fram og tilbake. Dessuten tar det litt for stor plass. Så det er nok på vei ut igjen.

Mens jeg leter etter det perfekte (!) stuebordet får vi bruke det gamle IKEA PS bordet vi hadde før. Det er egentlig ganske ok, men den mørkebrune treimitasjonen på overflaten, er jeg ikke særlig begeistret for. Så da var det fram med malerkosten og ett lag grunning og den grå malingen som var kjøpt i høst.




Også de nyinnkjøpte trekassene med skuffer, som skal bli nattbord, fikk et par strøk med blank grå maling. Skuffene skal senere få en annen farge, men hvilken er jeg enda litt usikker på så de er foreløpig grå de også.




En: The old IKEA coffee table has been given a new chance with a glossy gray surface. Boxes from IKEA, has been given the same treatment before becoming nightstands.

1 kommentar:

  1. For en nydelig gråfarge- syns det ble riktig så stilig jeg :-)

    Ha en flott kveld :-)

    klemmer

    SvarSlett