30.03.2010

DIY påske

Besøk og jobb har opptatt tiden min de siste dagene og ikke gitt så mye tid til blogging. I morgen tar jeg påskeferie, men før det skal jeg prøve å lage litt påskestemning - både for meg og dem som er innom.

Jeg har tidligere vært fascinert av dekortape, japansk washi papirtape. Det kan brukes til såmangt, men her for å dekorere vaser og potter til å passe sesongen. Ikke uventet i disse tider for å matche påskeliljer, tulipaner, sol og yrende vår.
På den måten trenger en ikke kjøpe nytt for å få riktig farge og dekor - det tror jeg Mannen i huset synes er en veldig god ting. Noe jeg jo være enig i, både med tanke på skapplass og lommebok.

Inspirasjonen er funnet på bloggen til nettsiden Hostess.com. Der ligger det masse forslag til pynting, borddekorasjoner, oppskrifter og partytips.






Papirtapen kan kjøpes på nettet både via Etsy og denne siden. Noen som vet om butikker i Norge som fører slik tape - skriv gjerne inn i kommentarfeltet!


En: A kick start for the Easter Holidays with some inspiration on DIY projects, found on Hostess.com

2 kommentarer:

  1. Så stilig med papirtape-masse man kan lage med den ser jeg ♥

    -Lisa ♥

    SvarSlett
  2. Hei, vi selger slik tape her i Norge : )
    Og har mye å velge i - bare å ta kontakt!

    SvarSlett