23.03.2010

Loftet med det rare i

I løpet av helgen var vi en tur på besøk hos de kommende besteforeldrene rett oppe i gata, og som så mange andre mødre har mamma spart på masse av det broren min og jeg hadde da vi var små - det aller meste faktisk :) Så vi hentet ned kasse på kasse fra loftet og gikk gjennom et hav av klær og ting og leker.

Siden Han i Magen er en han, måtte det meste av det jeg hadde hatt da jeg var liten bli pent pakket ned igjen. Endel av det som broren min ikledde seg tidlig på 80-tallet fikk derimot være med hjem. Hadde en skikkelig vaskerunde i går og nå har jeg en hel masse deilige gutteklær klare til bruk.






Rødt, hvitt og blått var desidert de hippeste fargene, men det dukket opp noe knall gult, oransje og grønt også!
Jeg syns det er helt topp :)





En: My Mom has kapt a lot of clothes from when my brother and I were little. Some of the things my brother wore as a child has now ended up in my drawers - ready to use when July comes! Back to the 80's...

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Mange fine klær som du kunne hente heim. Godt å se at noe av det som blir gjemt på kommer til nytte igjen. Jeg har nok gitt bort det meste til søskenbarn til mine gutter.

    SvarSlett
  2. Retro- kid! I like <3 :) Gleder meg til han kommer :)

    SvarSlett