20.03.2010

Piknik i stua

Det går litt opp og ned hvor mye jeg orker og ta meg til om dagen, men som 50% sykmeldt har jeg endel tid hjemme. Skulle ønske jeg kunne si at all den tiden ble brukt fornuftig, men akk nei. I går derimot fant jeg ut at det var på sin plass å diske opp med tapas og spise den liggende på stuegulvet... En stjerne i husmormargen!

Veien ble til mens jeg gikk (les: suste rundt på et ganske kaotisk kjøkken), men resultatet ble ikke så aller verst :)





En: Tapas on the living room floor yesterday.

2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært!! Definitivt stjerne i margen;)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Det så kjempe lekkert ut. Koselig med pikinik innendørs.. der fikk jeg en god ide, takk =)

    Lyst å vinne 1års abb. på interiørblad for god inspirasjon? Ta en titt på giveawayen min...

    Klem C.

    SvarSlett