21.03.2010

God grønn søndag!

Først og fremst vil jeg si TUSEN TAKK til alle som er innom bloggen min og spesielt til alle som legger igjen kommentarer - det er utrolig hyggelig!
Jeg begynner å nærme meg 3500 besøk på siden, og det er kjempestas :)

I går fant vi ut hvilken farge rommet til Knerten skulle males i. Det var bare en halvtime før Jernia stengte, men jeg rakk det akkurat og de hadde ett spann med gravid-vennlig maling igjen! 3 liter grønn Sens (S2 2040-G50Y) fikk være med hjem. Malte ett strøk i går og nå er jeg akkurat ferdig med nummer to. Heldigvis bestemte vi oss for å bare male én vegg, for da går det så mye fortere!
Nå venter jeg bare på å se om det ble bra nok med to strøk eller om jeg må ta en omgang til senere...

Fargen ble valgt litt på impuls, men har endt opp med å passe godt til mange av tingene vi allerede har - blant annet elefantkofferten fra Søstrene Grene!









En: The newly painted wall in the nursery!

5 kommentarer:

  1. Så flott det ble:) Ting kan ofte bli bra på impuls;) Og ikke verst når det matcher i tillegg;)
    Hvordan var Sens malingen å male med synes du?
    Lurer på å bruke den på soverommene når huset blir ferdig:)
    Ha en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Hei Hvit Pepper!
    Foreløpig er jeg fornøyd med Sens - litt spent på om jeg trenger strøk nummer tre. Ender jeg opp med bare to, vil jeg si meg veldig fornøyd. Syns den var lett å male med og den dekket godt!

    Lykke til med soverommet og god søndag :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for kommentar, godt å høre det ikke bare er meg, av dem over... 20 som liker bøkene/ filmene:) Veldig fin grønnfarge, og lurt å bare male en vegg:) Det er første gang jeg er innom deg, men kommer nok snart innom igjen

    SvarSlett
  4. Flott farge på veggen du hadde valgt, nesten som stua i Gjembleveien? Jeg er glad i grønt.

    SvarSlett
  5. Grønt er fantastisk.
    Glad i deg, Inger.

    SvarSlett