02.03.2010

Valgets kvaler



Jeg prøver fortvilet å finne noen fargekombinasjoner som kan passe på rommet til Lillemann, men ombestemmer meg stadig. Lyseblå bord med bamser og elefanter er helt utelukket.
Skulle egentlig ha min gamle gule sprinkelseng, men har endt opp med en mørk valnøtt Stokke Sleepi, kjøpt brukt istedet. Så da står jeg plutselig helt fritt i fargevalget - og det gjør det ikke noe lettere...
Mannen spør oppgitt om jeg MÅ innrede etter en bestemt fargepalett. Jeg må jo egentlig ikke det, kanskje jeg skal forkaste hele idéen. Dristig!

Snublet over noen spreke farger på kjøkkenet her en dag, men om de ender opp hos minsten er heller tvilsomt.

Forslag anyone?






En: Trying to find a colour scheme for the nursery. Not an easy task, I tell you.

2 kommentarer:

  1. Så moro:) Jeg har mange forskjellige blåfarger..og hvitt..også har jeg en knall gul krakk som frisker opp skikkelig:)

    Gleder meg til å følge med:)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. flere ulike farger kan nok bli stilig... allefall om du har lyst som grunnfarge uansett..

    legger meg til som følger her inne :)

    klem fra susanne!

    SvarSlett